Optimali miego trukmė

Kiekvieno žmogaus miego poreikis yra skirtingas. Kai kuriems užtenka 5-6 valandų miego, kitiems reikia 10-11 valandų. Dauguma suaugusiųjų jaučiasi geriausiai po 7-8 valandų miego, tačiau labai svarbu atsižvelgti, kiek miego reikia kiekvienam individualiai.

Kūdikiai ir vaikai. Kūdikiai reikalauja 16 valandų miego per dieną. Mažų vaikų miegas susideda iš naktinio miego ir pogulio dieną.

Paaugliai. Paaugliams reikia 9 valandų nakties miego. Miegas yra būtinas paaugliams, todėl, kad kai jie miega, kūnai išskiria hormoną, kuris yra svarbus jų augimo procesui.

Suaugusieji. Daugumai suaugusiųjų optimaliausia miego trukmė – 7-8 valandos. Tačiau ši trukmė gali kisti nuo 5 iki 10 valandų miego per parą, priklausomai nuo atskiro žmogaus poreikių ir gyvenimo tempo.

Besilaukiančioms moterims miego reikia daugiau negu paprastai.

Paskelbta Bendri sveikatos patarimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.