Neatsisakyk pomidorų

“Gerkite pomidorų sultis. Pomidorų sultys – tai sveikata, sveikata – tai sportas, sportas – tai pergalės, pergalės – tai draugai, draugai – tai išdaigos, išdaigos – tai chuliganizmas, chuliganizmas – tai kalėjimas. Negerkite pomidorų sulčių.”

Kad ir ką bylotų anekdotai, pomidorai ir pomidorų sultys naudingi ir reikalingi mūsų organizmui. Taigi, šiame straipsnyje ir parašysime, kokią naudą mūsų organizmui teikia ši ryškiaspalvė daržovė.

Juose gausu vitamino C bei provitamino A, taip pat B, K ir E vitaminų, mineralinių medžiagų: kalcio, geležies, magnio, fosforo, kalio, vario ir cinko. Juose, kaip ir agurkuose, yra daug vandens, net apie 93 %, taip pat organinių rūgščių ir ląstelienos. Jie yra mažai kaloringi, tad tinka besilaikantiems dietos. 100 gramų šviežių pomidorų yra tik 28 kalorijos. Pomidorai reguliuoja medžiagų apykaitą ir teigiamai veikia odą.

Norint iš pomidorų gauti kuo daugiau vitamino C, supjaustytus pomidorus reikėtų kuo greičiau suvalgyti arba apšlakstyti citrinos sultimis ar užpilti majonezu arba grietine. Taipogi, juos reikėtų valgyti šviežius, nes kuo ilgiau jie laikomi ir kaitinami , tuo mažiau juose lieka šio vitamino. Neskinkite iš daržo dar neprinokusių pomidorų, nes žaliuose pomidoruose yra šiek tiek sulamino. O be to, vitamino C, karotino ir cukraus daugiau yra saulėje nokusiuose pomidoruose, nei nokintuose kambaryje.

Taigi, mielieji, mėgaukitės šviežiais bei sunokusiais pomidorais ir šviežiai spaustomis jų sultimis į sveikatą!

Paskelbta Mityba

1 komentaras

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.