Sveika ir graži oda – pasiekiamas tikslas

Nemalonu, kai ant šlaunų ar sėdmenų atsiranda odos plotelių, panašių į apelsino žievę. Tokiais atvejais savimi besirūpinančios moterys pirmiausia ir kreipiasi pagalbos į kosmetologus. Šie dailiosios lyties atstovėms aiškina, kad jų švelnią odą pažeidė celiulitas – riebalinio audinio struktūrų pakitimas.

Celiulitas gali atsirasti bet kurioje kūno vietoje, kurioje yra riebalinio audinio. Dažniausiai pažeidžiami sėdmenys, viršutinės šlaunų dalys, blauzdos. Tačiau apelsino žievelės plotelių gali būti ir ant krūtų, juosmens, kaklo, rankų viršutinės dalies. Celiulitas būdingas 85–98 proc. moterų ir beveik nepaliečia vyrų.

Celiulito priežastys

•  Prasta ekologinė situacija.

•  Amžius. Su amžiumi kasmet didėja celiulito pavojus. Todėl būtina atkreipti dėmesį į savo kūną hormoninių svyravimų laikotarpiu: lytinio brendimo laikotarpiu, pagimdžius kūdikį ir klimakteriniu periodu.

•  Odos pokyčiai. Bėgant metams oda praranda stangrumą, limfos apytaka ir kraujotaka susilpnėja, pasikeičia hormonų pusiausvyra – visa tai turi įtakos celiulitui atsirasti.

•  Paveldimumas. Jeigu celiulitas kamavo mamą, tikėtina, jog „apelsino žievelė“ kankins ir dukrą.

•  Sveika mityba. Celiulitas dažniau kankina netinkamai besimaitinančias, antsvorio turinčias moteris, nors neretai šios bėdos neišvengia ir lieknos moterys. Nemažos įtakos celiulitui turi pačios įvairiausios dietos, staigūs svorio „šuoliai“, taip pat žalingi įpročiai, stresas.

Celiulito profilaktika ir gydymas

Naudingiausias yra kompleksinis gydymas. Odą reikia kasdien valyti, o 1–2 kartus per savaitę atlikti giluminio valymo (pilingo) procedūras. Jos suminkština odą, todėl lengviau pasisavinamos kosmetinės priemonės. Po dušo rekomenduojama kūną pamasažuoti ir patepti specialia priemone, pavyzdžiui, kremu nuo celiulito.

Kovos su celiulitu principai:

•  Kraujotakos gerinimas poodiniame riebaliniame audinyje.

•  Būtina atsikratyti žalingų įpročių.

•  Mitybos koregavimas: rekomenduojama mažiau vartoti angliavandenių ir riebalų, ypač gyvulinių, nes šie riebalai yra „kieti“ ir patekę į organizmą visiškai nepasikeičia. Na, o augaliniai riebalai priešingai – odai ir poodiniam riebaliniam sluoksniui suteikia elastingumo.

•  Mankšta. Rekomenduotina sportuoti, nevengti specialios „anticeliulitinės“ mankštos, nes raumenų aktyvumas gerina poodinio riebalinio audinio kraujotaką.

Kitos priemonės – įvairių rūšių masažas, apvyniojimai, mikrosrovių stimuliacija, specialios terapijos, pavyzdžiui, ozono, hirudo, ultragarso, ar pirtis – taip pat gali padėti išvengti celiulito.
Paskelbta Sveikata ir grožis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.