Atsikratykime nerimo

Niekas nepakeičia mūsų išvaizdos ir nepasendina mūsų labiau negu nerimas – veidas raukšlėjasi, plaukai žilsta, kartais net retėja, pilkėja veido oda, kartais net ir dantys silpsta.

Baimė kelia nerimą, kuris verčia mus įsitempti, veikia skrandžio nervų galūnes, o tai keičia skrandžio sulčių sudėtį. Dėl jų pokyčio gali atsirasti skrandžio opų.

Žmogaus jėgas ir pasitikėjimą savimi geriausiai atstato siekimas užsibrėžtų tikslų, tikėjimas artimais žmonėmis, miegas, muzika ir juokas. Išmokite kietai ir ramiai miegoti, prieš miegą stenkitės negalvoti nieko arba galvokite tik apie tai, kas kelia šypseną. Pamėkite muziką ir kai tik rasite laisvo laiko stenkitės jos pasiklausyti. Matykite tik juokingąsias ir gražiąsias savo gyvenimo puses ir tuomet būsite sveikas bei laimingas. Nes, kaip sakė Nobelio premijos laureatas daktaras A. Karelas: „žmogus, kuris nemoka kovoti su nerimu, miršta jaunas“. Tai kaipgi atsikratyti to nelemto nerimo jausmo?

  • Stenkitės nerimą išstumti nulatiniu darbu ir aktyvia veikla – taip geriausiai pamiršite nerimą.
  • Gyvenkite šia diena ir tik šios dienos darbais. Nematykite to, kas laukia rūškanoje ateityje, o darykite tik tai, kas po ranka ir ką reikia padaryti dabar. Geriausiai pasitiksite rytdieną, jei visą intelektą, entuziazmą ir energiją panaudosite šiandienos darbams atlikti.
  • Nesisielokite dėl menkniekių ir smulkmenų. Neleiskite, kad dėl jų sugriūtų jūsų laimė ir pasitikėjimas.
  • Jeigu žinote, kad nepalankių aplinkybių pakeisti negalite ir niekaip neįstengiate jų sušvelninti, susitaikykite su tais neišvengiamais dalykais.
  • Tvirtai nuspręskite, kiek leisite sau sielotis dėl tam tikrų aplinkybių ir griežtai laikykitės šio sprendimo.
  • Gyvenimas yra toks, kokį sukuria mūsų mintys, tad mąstykite tik pozityviai.
  • Nė minutės negalvokite apie žmones, kurių nemylite ar nemėgstate, galvokite tik apie tuos, kurie jums svarbūs ir mylimi.
  • Skaičiuokime tik palaimos minutes, o ne savo nelaimes ir nesėkmes.
  • Nepavydėkime kitiems ir jų nemėgdžiokime. Būkime patys savimi, nes kuo mes unikalesni, tuo įdomesni ir gražesni.
  • Darykime gera kitiems, tačiau nelaukime padėkos ar dėkingumo. Džiugindami kitus, darome gera sau ir dėkingumas mums nebūtinas. Prisiminkime, Jėzus Kristus išgydė 10 raupsuotųjų ir tik vienas jam padėkojo. Nejaugi mes nusipelnėm laukti didesnio dėkingumo?

Ir net jei susidarė situacija, galinti sukelti jums nerimą, visų pirma paklauskite savęs, kas atsitiks blogiausiu atveju? Pasirenkite garbingai sutikti net ir tą blogiausią galimą atvejį, o po to ramiai išanalizavę situaciją pasistenkite rasti būdą, kaip tas didžiausias nesėkmes sušvelninti ir gyvenkite toliau, tas nesėkmes pamiršdami.

Paskelbta Psichologija

2 komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.