Sumažinkite nuovargį

Tai, ką mes valgome, turi didelės įtakos ne tik tam, kaip atrodome, bet ir kaip jaučiamės. Kasdienis darbingumo sumažėjimas ir nuovargis gali būti netaisyklingos mitybos pasekmė. Todėl jei norite sumažinti organizmo polinkį į greitą nuovargį, padidinti darbingumą ir sustiprinti imunines galias, laikykitės šių rekomendacijų:

  • maitinkitės reguliariai ir racionaliai;
  • maistas turi būti įvairus ir lengvai pasisavinamas;
  • valgykite 5 kartus per dieną, tarp šių valgių užkąsdami šviežių ar džiovintų vaisių, išgerdami vaisių ar daržovių sulčių;
  • jūsų valgiaraštyje turi atsirasti daugiau produktų, kurių sudėtyje gausu B grupės vitaminų;
  • dažniau vartokite grūdinių kultūrų produktų, nes jie suteikia organizmui energijos;
  • kasdien vartokite kalcio ir cinko turinčių produktų;
  • greitą nuovargį sėkmingai pašalina citrinų ir greipfrutų sultys.
Paskelbta Negalavimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.