Skysčių kaupimosi moterų organizme priežastys

Skysčių kaupimąsi moters organizme dažniausiai sąlygoja hormonų svyravimai. Beveik 70 procentų moterų skysčiai organizme kaupiasi prieš menstruacijas arba nėštumo periodu. Skysčių perteklius organizme pasireiškia ne tik tinimais, bet ir krūtų jautrumu bei skausmingumu, kūno svorio padidėjimu bei galvos skausmais. Tokiais atvejais padės magnis ir B grupės vitaminai, kadangi jie padeda reguliuoti skysčių kiekį organizme.

Tačiau skysčiai gali kauptis organizme ne tik dėl PMS ar nėštumo. To priežastis gali būti netinkama mityba, persivalgymas ir judrumo trūkumas. Dėl maisto pertekliaus organizme sutrinka medžiagų apykaita ir insulino gamyba, todėl inkstai ima kaupti skysčius bei natrį. Taip pat tinimus gali sukelti labai aukšta oro temperatūra, kai kurios ligos, vartojami vaistai ir įvairios alerginės reakcijos.

Skysčių kaupimosi organizme išvengti jums padės šie patarimai:

1.    Tinimai išnyks, jei druską pradėsite vartoti saikingai (sumažinsite suvartojamą jos kiekį).

2.    Iš organizmo druskos ir skysčiai greičiau pasišalins, jei vartosite daug skysčių. Tuomet jie neužsistovės organizme.

3.    Stenkitės, kad jūsų valgiaraštyje būtų kuo mažiau paprastųjų angliavandenių (t.y. miltiniai ir konditerijos gaminiai) ir kad būtų pakankamai neriebaus baltymingo maisto.

4.    Valgykite kuo daugiau šlapimą varančio maisto. Agurkai, baklažanai, šparagai, salierai, petražolės, juodoji ir žalioji arbatos, spanguolių sultys ir t.t. skatina šlapimo skyrimąsi.

5.    Skysčių kiekį organizmo audiniuose padeda sumažinti masažas. Jei daugiausia skysčiai kaupiasi kojose (tinsta kojos), naudinga pagulėti kojas pakėlus aukščiau širdies lygio, kad skysčiai galėtų nutekėti atgal į inkstus.  

Paskelbta Negalavimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.