Mityba esant padidėjusiam cholesterolio kiekiui

Daugelį vyresnio amžiaus žmonių kamuoja padidėjęs cholesterolio kiekis. Jei jūs turite tokią pat problemą, vertėtų labai atidžiai rinktis maisto produktus. Šiame straipsnyje pateiksime rekomenduojamų maisto produktų sąrašą, kuriuos galite drąsiai vartoti.

Mėsą bei paukštieną siūloma valgyti 2 – 3 kartus per savaitę. Tinkamiausia yra jautiena, triušiena, vištiena ir kalakutiena be odelės. Krūtinėlė – sveikiausia mėsa. Visi mėsos patiekalai turi būti verdami arba troškinami. O jei kepate, kepkite ant žarijų ar grotelių. Taip pat galite vartoti liesą dešrą ar liesą rūkytą mėsą.

Žuvis rekomenduotina 3 – 4 kartus savaitėje. Gaminant patiekalus iš žuvies, labai ribokite naudojamų riebalų kiekį. Be to, riebias jūrines žuvis (otus, plekšnes, skumbres ir lašišas) rekomenduojama valgyti tik kartą per savaitę.

Iš pieno produktų siūloma vartoti visus kuo liesesnius (1 procento riebumo). Kiaušinių, kaip atskiro patiekalo, nerekomenduojama vartoti daugiau kaip 1 vieneto per savaitę.

Labai tinkami patiekalai esant padidėjusiam cholesterolio kiekiui yra įvairios košės, makaronų patiekalai, javainiai.

Daržovių rekomenduojama suvartoti maždaug 400 – 500 gramų, o vaisių – 300 gramų per dieną. Labai sveika padidėjus cholesteroliui valgyti migdolus ir įvairius grybus. Gėrimai sveikiausi yra vanduo, sultys bei arbata.

Paskelbta Mityba

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.