Kaip galima skaniai pagerinti atmintį

Ar jaunas ar senas žmogus yra linkęs kartais ką nors užmiršti, tačiau kai kuriems iš mūsų tai pasitaiko dažniau nei kitiems. Be to, senstant mūsų atmintis vis silpnėja. Jeigu nenorime ateityje gerti "Bilobilio", pradėkime valgyti vaisius ir daržoves, turinčius gerinančių atmintį savybių. Tai, be abejo, puikus pasirinkimas prieš egzaminus ar atsiskaitymus, kai reikia atsiminti daug informacijos ir taip pat rekomenduojama protinį darbą dirbantiems žmonėms.

Riešutai stiprina nervų sistemą ir skatina smegenų veiklą. Besiruošiantiems kontroliniamsir egzaminams riešutai puikus pasirinkimas!

Morkos skatina medžiagų apykaitą smegenyse, gerina atmintį. Siūloma į dieną suvalgyti bent nedidelį dubenėlį tarkuotų morkų, o ypač naudinga prieš sesijas, kai reikia atsiminti daugybę informacijos.

Kopūstai mažina nervingumą, nes reguliuoja skydliaukės veiklą. Šviežių kopūstų salotos nuslopins drebulį prieš egzaminą ar svarbų atsiskaitymą.

Citrina aktyvina mąstymą, padeda lengviau įsiminti informaciją. Taip veikia citrinoje esantis didelis kiekis vitamino C. Todėl kuo dažniau išgerkite citrinų gėrimo: į pusę stiklinės vandens išspauskite vienos citrinos sultis. Galima pasaldinti cukrumi ar medumi.

Mėlynės skatina smegenų kraujotaką. Geriausia valgyti šviežias uogas, tačiau tinka ir džiovintų mėlynių arbata ar keli šaukšteliai uogienės.

Krevetės aprūpina organizmą nepakeičiamomis riebiosiomis rūgštimis, neleidžia susilpnėti dėmesiui. Tai puikus delikatesas mūsų smegenims. Jų pakankanka suvalgyti 100 g per dieną. 

Ananasai stimuliuoja ilgalaikę atmintį, tad puikiai praverčia bandant įsiminti ilgus tekstus.

Avokadai yra energijos šaltinis trumpalaikei atminčiai. Šis vaisius yra labai kaloringas, todėl per dieną užtenka suvalgyti jo pusę.

Svogūnai padeda protiškai pervargus. Jie skystina kraują ir gerina smegenų aprupinimą deguonimi. Jų reikėtų suvalgyti ne mažiau kaip po pusę galvutės per dieną.

Taigi sekite šiais patarimais ir neturėsite problemų besimokydami ir besiruošdami egzaminams bei galėsite didžiuotis savo puikia atmintimi.

Paskelbta Mityba

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.