Jei kamuoja nuovargis

Žmonės dažnai skundžiasi nuovargiu. Rodos, nedirba sunkaus fizinio darbo, bet jaučiasi išsekę, nepailsėję. Pasirodo, yra būdų, kaip tokio nuovargio atsikratyti.

 

Pabandykite atlikti štai tokį paprastą pratimą. Atsistokite boksininko poza. Tą ranką, kurią pritraukiate prie kūno, suspauskite į kumštį, o tą, kurią ištiesiate pirmyn, laikykite ištiestais ir išskėstais pirštais. Pritraukite prie krūtinės kumštį, o smūgiuokite staiga ištiesdami pirštus, tarsi nuo jų krėstumėte vandens lašus. Pratimą pakartokite ir kita ranka.

Tokiu būdu nusipurtysite visą jumyse susikaupusią dienos įtampą, lyg nukrėstume visas neigiamas emocijas. Kuo greičiau atsipalaiduosite, ištiesdami ir nukratydami įtampą nuo pirštų, tuo stipresnį džiaugsmą pajusite.

Šis pratimas itin tinka tiems, kuriems tenka dirbti su žmonėmis, atiduoti jiems savo energiją ir kaupti jų emocijas.

Jei norite jaustis dar geriau, nusiaukite batus ir lengvai pašokinėkite, leisdami rankoms lyg virvėms tabaluoti prie šonų. Pašokinėkite tol, kol kūno raumenys visiškai atsipalaiduos, o jūs pasijusite lyg mažas vaikas džiaugsmingai strakaliojantis po žalią vasaros pievą. Šokinėdami neįsitempkite ir nesistenkite siekti jokių šuolių į aukštį ar tolį pasaulio rekordų.

Ir dar. iškratykite iš kūno paskutinius dienos įtampos likučius. Kuo stipriau kratysite rankas, lyg dulkintume kokį kilimėlį, tuo bus lengviau. Tą patį padarykite ir kojomis, pirma – su kaire, po to su dešine.

Patikėkite, atlikę šiuos pratimus pajusite, kaip nuslūgo nervinė įtampa. Dienos blogųjų nuosėdų neliks.
Paskelbta Mankštos ir sportas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.