Saldaus ir ramaus miego paslaptys

Geras miegas lemia mūsų savijautą, nuotaiką ir darbingumą. Jeigu naktį gerai išsimiegosite, dieną geriau seksis spręsti įvairias problemas ir užduotis, daugiau darbų galėsite atlikti, jūsų nuotaika bus pakili ir jūs nepervargsite. Bet ne visiems ir ne visuomet pavyksta gerai išsimiegoti. Kodėl? Šiame straipsnyje sužinosite, ką darote ne taip ir kodėl nesugebate išsimiegoti.

Gerai miegosite, jeigu prieš naktį per daug neprisivalgysite. Bent porą valandų prieš miegą geriau išvis nieko nevalgykite ir negerkite kavos, arbatos ir kokakolos, nes šiuose gėrimuose yra kofeino, kuris veikia mūsų organizmą stimuliuojančiai. Prieš eidami miegoti geriau išgerkite žolelių arbatos su mėtomis, valerijonu, apyniais ar melisa. Taip pat labai veiksminga liaudiška priemonė geram miegui – stiklinė šilto pieno su medumi.

Gerai miegosite, jeigu prieš guldami į lovą, gerai išvėdinsite patalpą, kurioje miegate. Optimali miegamojo temperatūra turėtų būti 16 – 18 laipsnių. Taip pat geriau atsisakykite televizoriaus miegamajame. Televizoriaus sukurtas elektrolaukas neleidžia mums gerai pailsėti. Taip pat nemėginkite užmigti su televizoriumi, nes mirgantys ir besikeičiantys vaizdai trukdo užmigti ir prastina miego kokybę. Geriau paklausykite ramios muzikos arba paskaitykite ramų apsakymą arba meilės romaną. Neskaitykite detektyvų, nes jis įaudrins jūsų vaizduotę ir trukdys užmigti.

Kvapai turi didelę reikšmę mūsų miegui. Būtent dėl to, miegamajame patartina turėti eterinių aliejų buteliukų ir 15 minučių prieš miegą juos pakaitinkite išvėdintame miegamajame.

Kai kuriems žmonėms padeda geriau užmigti po pagalve padėtas maišelis su džiovintomis levandomis. Jų kvapas veikia ypač raminančiai.

Gerai miegosite, jeigu prieš miegą išsimaudysite šiltoje vonioje. O dar geriau, jeigu į ją įpilsite kvapnių eterinių aliejų, melisų arba levandų nuoviro arba įbersite saują verbenos žiedlapių. Taip pat patartina vonioje užsidegti kvapnių žvakučių. Geriausia – levandų, melisų arba laukinių rožių kvapo, nes šie kvapai veikia atpalaiduojančiai.

Užmigti ir gerai išsimiegoti naktį mums trukdo prieš miegą į mūsų galvas lendančios įkyrios bei nemalonios mintys. Todėl šias mintis geriau perkelti į lapą, nes užrašytos mintys pasiliks popieriuje ir nebekankins jūsų. Prieš miegą geriau pasvajokite ir pagalvokite apie savo troškimus. Tai jus atpalaiduos ir panardins į spalvotų ir teigiamų sapnų karalystę.

Paskelbta Bendri sveikatos patarimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.