Prailginkite savo gyvenimo trukmę

Būna dienų, kai rankos tiesiog svyra žemyn… nesinori nieko daryti, nieko imtis, visas kūnas atsisako bet kokio darbo, bet kokio judesio. Taip nutinka tuomet, kai tampate itin nejudrus, o jūsų gyvenimas tampa per daug "sėslus". Norint sužadinti ir suaktyvinti savo kūną, reikia kuo daugiau judėti ir užsiimti aktyvia veikla. Juk niekam ne paslaptis, jog judresni žmonės gyvena ilgiau ir būna sveikesni.

Toli ieškoti amžinos jaunystės eliksyro nereikia. Tereikia kasdien skirti tik 8 minutes sportinei veiklai ir jūsų gyvenimas pailgės. Šios kelios minutės galbūt jums atrodo nereikšmingos, nes per mėnesį tesusidaro tik šiek tiek daugiau kaip 4 valandos. Tačiau tai nereiškia, jog geriau sportui skirti 2 dienas po 2 valandas. Jūsų kūnas privalo reguliariai patirti fizinį krūvį.

Judant organizme pradeda intensyviai gamintis augimo hormonai, kurie mums padeda ilgiau išlaikyti organizmą jauną. Šių hormonų kiekis labai sumažėja perkopus 30 – ties metų slenkstį, todėl vyresnio amžiaus žmonėms judėjimas yra būtinas.

Dar vienas svarbus faktorius, galintis padėti ilgiau išsaugoti jaunystę – įniršio ir pykčio išliejimas. Nuolatinis blogų emocijų tramdymas sudaro palankias sąlygas įvairioms ligoms, ypač piktybinėms, vystytis. Tačiau tai nereiškia, jog supykus reikia imti svaidytis daiktais ar kumščiais, ar tą pyktį išlieti ant kitų žmonių. Tai reiškia, jog susikaupusį įniršį reikia nukreipti į kokį nors fizinį darbą.

Kitas įdomus "jaunystės eliksyro" receptas – miegas vėsiame kambaryje. Mokslininkai nustatė, jog optimaliausia temperatūra miegui yra 17 – 18 laipsnių. Bet kaip išlaikyti tokią temperatūrą miegamajame, kai už lango 30 laipsnių karštis, čia jau kitas klausimas.

Paskelbta Bendri sveikatos patarimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.