Kaip sumažinti cholesterolio kiekį organizme?

Dažnam iš mūsų, ypač vyresnio amžiaus žmogui, yra padidėjęs cholesterolio kiekis. Tačiau jeigu jo nėra tiek daug, kad kiltų pavojus žmogaus gyvybei, jį galima sumažinti natūraliomis priemonėmis. Tereikia tinkamai sureguliuoti mitybą.

Visų pirma atsikratykite žalingų įpročių: meskite rūkyti, venkite alkoholio, stresų ir stenkitės nepersivalgyti. Jeigu turite antsvorio, stenkitės jį sumažinti.

Žmonėms, kurių organizme padidėjęs cholesterolio kiekis, turėtų kasdien suvalgyti apie 5 obuolius, nes juose esanti medžiaga pektinas sujungia kraujo riebalus ir taip sumažina jų koncentraciją organizme. Taip pat naudinga valgyti ir rupaus malimo avižinius dribsnius su sėlenomis bei avižų sėlenas. Tinkamas produktas yra ir jūsų žuvis: lašiša, skumrė, silkė teigiamai veikia cholesterolio koncentraciją organizme dėl omega – 3 riebalų rūgščių.

Cholesterolio kiekį sumažinsite valgydami morkas, žalias petražoles, svogūnus, česnakus, pupeles, avokadus, varpines kultūras bei vartodami augalinį aliejų, ypač šalto spaudimo alyvuogių aliejų, kviečių daigų, kukurūzų daigų bei saulėgrąžų aliejų.  

Jeigu jūsų organizme yra padidėjusi cholesterolio koncentracija, atsisakykite riebių patiekalų, venkite gyvulinių riebalų, cukraus, baltų pikliuotų miltų, kiaušinių. Nuolat judėkite ir nesijaudinkite dėl smulkmenų, nes stresas didina cholesterolio rodiklius jūsų organizme.

Paskelbta Bendri sveikatos patarimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.