Sveikatos patarimai

  • Mityba
    Sveikatos gerinimas pasirenkant tinkamą bei subalansuotą mitybą. Sveikas maistas.
  • Ligos, negalavimai ir kova su jomis
    Dažniausiai mus užpuolančios ligos, bei priemonės kaip su jomis kovoti bei nuo jų apsisaugoti
  • Mankštos ir sportas
    Manksta. Įvairios mankštos, raumenų stiprinimo pratimai, raumenų atpalaidavimo pratimai, trumpos rytinės treniruotės namuose.
  • Negalavimai
    Kodėl kartais patiriate tam tikrus negalavimus? Kaip jų išvengti arba juos greitai ir efektyviai numalšinti
  • Dietos
    Sveika dieta, dietų įvairovė.
  • Bendri sveikatos patarimai
    Čia rasite bendrųjų sveiktatos patarimų, kuriuos įsisavinus galima ryškiai pagerinti savo savijautą, atgaivinti kūną bei sielą
  • Netradicinė medicina
    Netradicinės, liaudies medicinos patarimai visiems. Kaip nevartojant sintetinių vaistų galima greitai pagyti
  • Psichologija
    Didelė visuomenės dalis patiria psichologines problemas, kurias sukelia įtampa, didelis krūvis darbe, emocinė būsena
  • Patarimai širdžiai
    Patarimai širdžiai, kaip ją saugoti, bei skatinti pilnavertį gyvenimą esant širdies ydoms
  • Vaikų sveikata
    Kas geriau pasirūpins vaikų sveikata iš anksto jei ne jų tėveliai, čia rasite daug patarimų kaip gerinti savo vaikų sveikatą
  • Higiena
    Savo higiena rūpintis būtina. Gaiviai ir saugiai jausitės tuomet, jei pasirinksite tinkamas priemones
  • Infekcijos
    Infekcijų sukeliamos ligos, alerginės reakcijos

Gydymo įstaigos, surask savo gydymo įstaigą

Medicinos, gydymo sritis:

Pasirinkite miestą:



Pratimai besiskundžantiems nugaros skausmais [26]

Paskelbta: 2008 m. rugpjūčio 19 d., 11:45
Komentarų: 26
Pratimai besiskundžantiems nugaros skausmais
Raumenys ir kaulai sudaro daugiau nei 60 % viso žmogaus kūno. Nuo jų būklės priklauso ir mūsų sveikata. Nusilpę bei suglebę raumenys neretai būna stuburo iškrypimo priežastimi. Dėl netinkamos laikysenos ir iškreipto stuburo sukaustomas kaklas, pečiai ir nugara. Siūlome Jums išbandyti pratimų kompleksą, kuris yra skirtas žmonėms, turintiems juosmens diskopatiją, tačiau tinka ir visiems, kuriuos kankina nugaros ar pečių skausmai.

Pratimai susideda iš 4 dalių.

1 POZICIJA:

Pradinė padėtis: atsigulkite ant nugaros, rankos ištiestos šalia klubų.

1.    Įkvėpdami pro nosį pakelkite rankas ir nuleiskite jas virš galvos. Iškvėpdami pro burną grįžkite į pradinę padėtį.

2.    „Važiuokite dviračiu“ (rankas laikykite prie klubų).

3.    Kairę ranką ištieskite virš galvos ir kartu su dešine koja tieskite kuo toliau. Pakartokite pratimą kita ranka ir koja.

4.    Rankomis pritraukite dešinį kelį prie krūtinės ląstos, šiek tiek palaikykite ir grįžkite į pradinę padėtį. Po to pakartokite kita koja. Atliekant pratimą nugara turi būti tiesi, galva padėta ant žemės.

5.    Pakelkite galvą ir 5 sekundes žiūrėkite į kojų pirštus. Po to grįžkite į pradinę padėtį.

6.    Sulenktas kojas padėkite ant grindų. Pritraukite dešinę ranką prie kairiojo kelio, kartu pakelkite pečius ir galvą, po to grįžkite į pradinę padėtį.

7.    Kojos vis dar sulenktos, pėdos ant grindų, rankomis laikykitės už kelių ir po truputį lenkitės į priekį. Grįžkite į pradinę padėtį ir kartokite pratimą vėl.

8.    Pasiremkite alkūnėmis į grindis, kojos ištiestos. Įkvėpdami pakelkite krūtinės ląstą, iškvėpdami gįžkite į pradinę padėtį.

9.    Siekite kaire alkūne dešinio kelio, tuo pat metu pakelkite dešinį kelį link alkūnės. Lenkdamiesi pakelkite viršutinę kūno dalį. Pratimą pakartokite kita ranka bei koja.

10.    Kojos sulenktos, pėdos ant žemės. Pakelkite dubenį, palaikykite keletą sekundžių ir nuleiskite.

11.    Kojos sulenktos, pėdos ant žemės. Pakelkite abi blauzdas nejudindami šlaunų ir vėl grįžkite į pradinę padėtį.

12.    Kojos sulenktos, pėdos ant žemės. Sulaustomis kojomis svyruokite i dešinę, po to į kairę pusę.

13.    Suglaustas ir sulenktas kojas pritraukite prie krūtinės, šiek tiek palaikykite ir grįžkite į pradinę padėtį.

2 POZICIJA:

Pradinė padėtis: atsigulkite ant dešiniojo šono, rankos ištiestos, padėtos ant klubų, kojos ištiestos.

1.    Įkvėpdami pakelkite kairę ranką ir kairę koją. Iškvėpdami grįžkite į pradinę padėtį.

2.    Ištiesta kaire koja darykite sukamuosius judesius į vieną pusę, po to į kitą.

3.    Sulenkite kairę koją ir pritraukite ją prie krūtinės. Palaikę keletą sekundžių grįžkite į pradinę padėtį.

3 POZICIJA:

Pradinė padėtis: Atsigulkite ant pilvo, rankos ištiestos šalia klubų, kojos ištiestos.

1.    Atpalaiduokite visus kūno raumenis.

2.    Pakelkite galvą ir stenkitės kuo toliau tiesti kaklą.

3.    Galva šiek tiek pakelta. Rankomis ir kojomis atlikite judesius, imituojančius plaukimą „varlyte“.

4.    Įtempkite sėdmenų ir kojų raumenis, palaikykite keletą sekundžių įtemptus ir vėl atpalaiduokite.

4 POZICIJA:

Pradinė padėtis: atsistokite keturpėsčias. Nugara tiesi, galva šiek tiek pakelta.

1.    Pakeldami galvą įkvėpkite, nuleisdami iškvėpkite.

2.    „Katės nugaros pratimas“. Įkvėpdami spauskite vidurinę nugaros dalį žemyn, galvą laikykite atlošę. Iškvėpdami išrieskite nugarą aukštyn, galvą pamažu nuleiskite žemyn.

3.    Ištieskite kairę koją sėdmenų aukštyje, po to sulekite ją per kelį ir pritraukite kuo arčiau dešiniojo delno. Pakartokite pratimą kita koja.

4.    Atsisėskite ant kulnų, delnai padėti ant grindų priešais kelius. Tieskite rankas rankas grindimis kuo toliau, tačiau sėdmenys neturi pakilti nuo kulnų. Tokioje padėtyje pabūkite keletą sekundžių ir grįžkite į pradinę padėtį.

5.    Atsisėskite ant kulnų, delnai padėti ant grindų priešais kelius. Klubus sukite ratu į kairę, po to į dešinę pusę.


Jeigu bus neaišku, kaip daryti kurį nors pratimą, komentaruose pateikite klausimą.

Stenkitės šiuos pratimus atlikti kasdien arba bent jau tuomet, kai jaučiate skausmą nugaroje ar pečių srityje. O jeigu norite, jog neprireiktų šių pratimų, stenkitės visuomet būti pasitempę, išsitiesę, miegokite ant kietų čiužinių, stebėkite, kad jums sėdint keliai būtų aukščiau už klubų sąnarius, nepersitempkite. 



Į viršųKomentarai:

Vidutinis straipsnio įvertinimas 4.1; Viso balsavusiųjų 23.
Geriausia padėka straipsnio autoriui - pasidalinti jo kūriniu:

Prenumeruok ir nepražiopsok sveikatos naujienų!



Jūsų vardas:
Jūsų el. pašto adresas:
Įveskite 3 simbolių saugos kodą:

 
Jūsų komentaras:
Arnoldas (Svečias) [2013 m. liepos 22 d., 14:40]
Ne visus pratimus galiu atlykt nes vaikstau susirietes i dešine puse ir skauda desni nugaros šoną ką daryt?
aggne (Svečias) [2012 m. gruodžio 7 d., 18:22]
sveiki, turiu iskrypusi stubura ir miegu vandens lovoje, norejau paklausti ar ji nepakenks man dar labiau?
valdas (Svečias) [2012 m. balandžio 4 d., 22:58]
nugara reikia stiprint kiekviena ryta 5keis tibeto pratimais ir dar keletu,pagal skoni ir galimybes,isgert min 2 litrus saldyto vandens per diena,vasara palukiot,pastovei pirtye lankytis,lankyt joga bent pora kart per savaite ir viskas kai naujas,po 10 metu vargo su nugara,mane tik sitas isgelbejo,jokiu vaistu nebereikia ir treniruokliu saleja jokie svorei nebaisus,aisku mityba be drusku,ten kur ju yra ten vinis sau y nugara
Sarune (Svečias) [2012 m. vasario 9 d., 19:15]
Laba diena, norėjau paklausti ar šie pratimai tinka esant skoliozei?
Raminta (Svečias) [2012 m. sausio 31 d., 09:44]
Laba diena,norejau paklausti kiek kartų reikia pakartoti kiekvieną pratimą ?
loreta (Svečias) [2011 m. spalio 29 d., 15:49]
Laba diena,zinau kas yra nugaros skausmai ir ne tik nugaros... jei suima nugara ir negali issitiesti,tai zenklas,kad apkrovei savo nugaros raumenis.Pastebek kada ja surakina,gali buti,kad ateityje bus dar liudniau.. As to nesupratau,praeidavo ir as vel nesisaugojau,viska darydavau kaip darius,nes niekada neprasydavau pagalbos,kad ir ka sunkiai darydavau.Bet,kai viena diena sueme nugara dar perejo i koja.. skausmas neapsakomas,bemieges naktys,vos pereidavau kambari,vaistai nepadejo jokie.Ir nutariau pasidaryt magnetini rezonansa.. Ir suzinojau,kad visa gyvenima turesiu sia problema:( nuo to vaistu nera.. Todel Mielieji,nessilaukit sito.. BUTINAI STIPRINKITE NUGAROS RAUMENIS!
Ausra (Svečias) [2011 m. kovo 25 d., 15:35]
Vat o stubura po pilvo preso pratimu skauda todel, kad beveik visi daro juos netaisyklingai, o su treniruokliais geriau, todel, kad jau viskas padeta i vietas... Darant pilvo preso pratimus tiesiog PRIVALOMA, BUTINA, kad nugaros apatine dalis visada butu ant zemes, o atsilenkiant atgal neissiriestu ir nebutu tarpo tarp zemes ir nugaros apatines dalies, vat ir visa paslaptis ;)
Gin (Svečias) [2010 m. rugsėjo 17 d., 15:46]
Labadiena, norejau paklausti ar tinka sie pratimai jei mano stuburas iskrypes bet man jo neskauda?? (man 14) is anksto aciu.
Edvinas (Svečias) [2010 m. balandžio 3 d., 14:39]
Laba diena,
Gerai, kad vykdote šviečiamąją veiklą kenčiantiems skausmus, tačiau visada praverstų ne tik paskaityti pratimus, bet ir matyti kaip jie atliekami vizualiai (nuotraukos, vaizdo klipai).
Pagarbiai
Aldona (Svečias) [2010 m. vasario 15 d., 22:15]
Aciu. Jau tuos pratimus atlieku antra menesi. Esu po stuburo isvarzos operacijos ir jie neleidzia sustingti raumenims.
Milda (Svečias) [2010 m. vasario 8 d., 12:13]
As darau mankstele nugarai ,bet plius tepuosi ir tepalu nuo skausmo Viprosal B toks nuo nugaros skausmo geras, arba yra dar sildantis Capsicam tepalas irgi nuo nugaros ar raumenu skausmo padeda.
elena (Svečias) [2010 m. sausio 6 d., 20:59]
butent, kad kai darydavau paprastus atsilenkimus, tai tikrai kita diena jau nebegaledavau pajudet, jausdavau ir nugaros is sprando skausmus. O dabar kai pradejau su treniruokliu , kuri padovanojo draugas is intrenetines parduotuves uzsake, tai iskart lengviau daryt
iveta (Narys) [2009 m. lapkričio 6 d., 13:31]
Atsisėsti ant kulnų reiškia atsiklaupti ir atsisėsti ant blauzdų.
Gita (Svečias) [2009 m. spalio 24 d., 18:56]
aciu uz pratimus,aciu,kad jums rupi zmones,kuriems skauda,aciu,kad gaistate laika ir dalinates gerumu!!!Tikimes,kad pades.Bandysime.
sonata (Svečias) [2009 m. spalio 13 d., 21:48]
negaliu daryti paprastu atsilenkimu pilvo presui, nes po ju man dar labiau skauda nugara ir spranda. Taciau kai darau su rocket treniruokliu, tai tada visai kas kita:)
tatjana (Svečias) [2009 m. spalio 2 d., 08:40]
sveiki aciu uz pratimu kompleksa . Padeda. Tik nesupratu savokos atsisesti ant kulnu. Aciu
Gintare (Svečias) [2009 m. rugpjūčio 26 d., 09:52]
nelabai suprantu kaip reikia atsisesti ant kulnu.????o siaip manau kad si manksta yra labai naudinga ir tikrai mazina nugaros skuasmus.
Edijus (Svečias) [2009 m. birželio 21 d., 13:41]
Galėtų būti video ar bent nuotrauko, ne tik pratimų aprašymai. Edijus.
Sauliuss (Svečias) [2009 m. gegužės 25 d., 22:28]
Ar tinka sie pratimai , turintiems stubro isvarza? ar jie pades ?
Vaivorykste (Narys) [2009 m. balandžio 9 d., 12:30]
Butinai pabandysiu šiuos pratimukus. Darant cezario pjūvį, anesteziologas į stuburo smegenis suleido vaistus, bet vietoje to, jog būtų įdūręs vieną kartą, dūrė 4 kartus, nes papraščiausiai nesusikaupė ir nepataikė. Už tai dbr kenčiu jo nemokšiškumo pasekmes. Dažnai skauda, maudžia ir įkiriai duria man tą vieta. Labai nemalonu. Bandysiu prasimankštinti, gal padės ;-)
sportuoju (Svečias) [2009 m. sausio 25 d., 18:52]
straipsnis isties naudingas. As jau ilga laika sportuoju, jauciuosiu zvalesne, kartais suskausta raumenis po apkrovos, ber turiu fastum, tai tokie skausmai lengvai iveikiami.
Iveta (Narys) [2008 m. rugsėjo 24 d., 19:34]
Profilaktiskai stenkites kasdien daryti siuos pratimus ar bent keleta kartu per savaite. Stenkites vaiko per ilgai nenesioti, kelkite ji taisyklingai: pritupkite, tada paimkite rankomis ir stodamasi kelkite vaika, jokiais budais nekelkite vaiko ar bet kokiu kitu sunkiu daiktu staciomis kojomis sulenke tik nugara, nes taip gadinate stubura ir nugaros raumenis.
bagyra (Narys) [2008 m. rugsėjo 24 d., 18:14]
ačiū iveta,praėjo vaistų dėka.bet va,visvien dar jaučiu,kad ne viskas gerai.čia man gal nuo to,kad vaikutį nešioju.sveria apie 15kg
Iveta (Narys) [2008 m. rugpjūčio 28 d., 16:48]
Reiketu daugiau ilsetis ir guleti, jokiais budais nekilnoti sunkiu daiktu. Gali buti, jog pasitempete arba jus perpute vejas. Jei dar keleta dienu nepraeis nugaros skausmas, kreipkites i gydytoja.
nugara (Svečias) [2008 m. rugpjūčio 28 d., 07:30]
negaliu nieko daryt,nes jau 4d skauda nugarą,gal pasitrmpiau,nes vaikštau susirietus.

Relaksacinė terapija

Geriausių medicinos straipsnių TOP 5

Jei namuose turite krosnį, turite žinoti, kokie yra apsinuodijimo smalkėmis požymiai: galvos skausmas, pykinimas, vėmimas, silpnumas, smarkiai paraudusi oda, koordinacijos sutrikimas, haliucinacijos.

Dienos patarimas

depresija, miežis - jo atsiradimo požymiai, mėšlungis, kodėl inkstuose atsiranda akmenys, kaip atpažinti strumą?, mioma- nepiktybinis gimdos navikas, pilvo putimas, anti dieta, treniruočių pratimai namuose, Nugaros raumenų tempimo pratimai, vėjaraupiai, hemorojus, kraujospūdis, išvarža, išvaržos, virškinimas, teisinga mityba, gastritas, roto virusas, rota virusas, Niežulio sukėlėjai, populiariausios dietos, makšties gleivių pagausėjimo priežastys, pagirios, pratimai nugarai, rožė, odos infekcija, uždegimas, parodontozė - kai kliba dantys, žaliosios arbatos nauda sveikatai, gerklės skausmas, Podagra, gudobelė, gydymas vaistažolėmis, lėtinis bronchitas, kosulys